WYDZIAŁOWA KOMISJA REKRUTACYJNA

POMOC DLA KANDYDATÓW

Komplet dokumentów wymaganych do przyjęcia na studia można dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą na adres Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej.
Kandydaci na studia I stopnia (stacjonarne i niestacjonarne) składają następujące dokumenty:
  • Świadectwo maturalne (nowa matura) lub dojrzałości (stara matura) w oryginale lub odpisie,
  • podanie o przyjęcie na studia (na specjalnym formularzu) z określeniem wydziału, kierunku i specjalności oraz rodzaju studiów,
  • wypis z dowodu osobistego,
  • 4 fotografie o wymiarze 37 x 52 mm,
  • wniesienie opłaty administracyjnej na indywidualne konto generowane podczas procedury elektronicznej rekrutacji.
Opłata za postępowanie kwalifikacyjne nie podlega zwrotowi.

Kandydaci na studia II stopnia (stacjonarne i niestacjonarne) składają następujące dokumenty:
  • Świadectwo maturalne (nowa matura) lub dojrzałości (stara matura) w oryginale lub odpisie,
  • dyplom potwierdzający ukończenie studiów I stopnia,
  • podanie o przyjęcie na studia (na specjalnym formularzu) z określeniem wydziału, kierunku i specjalności oraz rodzaju studiów,
  • wypis z dowodu osobistego,
  • 4 fotografie o wymiarze 37 x 52 mm,
  • wniesienie opłaty administracyjnej na indywidualne konto generowane podczas procedury elektronicznej rekrutacji.
Opłata za postępowanie kwalifikacyjne nie podlega zwrotowi.